#καλημερα

ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ

11:27 π.μ.


                                         
                                      ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ



Ξημέρωσε Κυριακή! Η Κυριακή είναι η μέρα του ήλιου και θεωρείται από πολλούς ανθρώπους η μέρα της ξεκούρασης και της χαλάρωσης καθώς από την επόμενη μέρα ξεκινάει πάλι το σχολείο/πανεπιστήμιο/δουλειά. (Θα κλάψω απο χαρά. -_- )
Το ξυπνητήρι χτυπάει ( ή τουλάχιστον έτσι νομίζω) αλλά εγώ συνεχίζω να χουζουρεύω. Πιάνω το κινητό μου το πετάω στον τοίχο και ξανακοιμάμαι και κοιτάω την ώρα. Ώρα να σηκωθώ εάν δεν θέλω να χάσω όλη την μέρα.
Κατευθύνομαι μηχανικά στην κουζίνα και πιο συγκεκριμένα στην καφετιέρα. Πατάω το κουμπί και μια υπέροχη μυρωδιά καφέ με κατακλύζει. Θέλω να πάω και να χωθώ πάλι στο κρεβάτι μου κάτω από το πάπλωμά μου αλλά πρέπει να μείνω ξύπνια! :(
Παλεύοντας με την νύστα μου προσπαθώ να σκεφτώ οτιδήποτε άλλο για να ξεγελάσω τον εαυτό μου από την ιδέα του ύπνου. (Άκαρδο πρωινό ξύπνημα) Και κάπου εκεί σκέφτομαι ότι πείνασα. Αλλαγή πλάνου! :)
Συγκεντρώνομαι στο τι θα φτιάξω για πρωινό, γιατί ως γνωστόν το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Οι λύσεις πολλές, εύκολες και πάνω από όλα νόστιμες.
  • Ομελέτα με τυρί, αλλαντικά και λαχανικά.
  • τηγανίτες, τα λεγόμενα pancakes (είχα και στο χωριό μου) με σιρόπι, φρούτα, σοκολάτα ή μαρμελάδα
  • Γιαούρτι ή γάλα με δημητριακά, βρώμη, φρούτα και μέλι. Για εμας τους φιτ (ούτε καν)
  • Απλό και λιτό τοστάκι (για αυτούς που δεν θέλουν να κουραστούν ιδιαίτερα)
  • Φέτες με βούτηρο και μέλι, μαρμελάδα ή μερέντα
  • Σκέτη μερέντα! :p
                       
                       Καλή όρεξη!

                     ΚΑΛΗΜΕΡΑ! :)





mirsini


·        

0 σχόλια